Sunday, April 23, 2006

viies - "See plaat haaras mind"



Pildista ümber mõni plaadiümbris või paku välja uus kujundus, kuid siiski samas rütmis .)

Tegin otsa lahti Kings Of Convenience´i albumiga Riot On An Empty Street <- tasub klikkimist .)



Ehk lingi foto + plaadiümbris, mida jäljendad. :)

Aega kaks nädalat (7. mai) ja auhinnaks http://www.cheese.ee/ järgmine number - 15/2006 ilmub uue kujundusega, uues formaadis ja seda kõike juba aprilli lõpus.

Kuna laekus ainult 2 tööd ja mõlemad omamoodi lahedad, siis ma ei oskagi valida :)
Pikendan tähtaega nädala võrra... ehk suudab keegi veel üllatada...

A NÜÜD ON KÜLL LÕPPENUD! LOE KOMME!

NB! Et pilte oleks mugavam vaadata, lisage need järgmisel kujul:
<a href="siia link">siia tekst</a>

6 Comments:

At 6:26 PM, Anonymous Anonymous said...

2006. (minu köögis)
1991. (minu plaadiriiulis)

 
At 8:19 PM, Anonymous Anonymous said...

moby

 
At 3:19 PM, Blogger Risto said...

teema oli vist liig keeruline, sest keegi ei osta enam plaate tänapäeval.
ja mida sa ikka kopeerid kui pole eeskuju.

 
At 4:51 PM, Anonymous Anonymous said...

ei olnud, suht lihtne oli

 
At 1:46 PM, Blogger Tõnis Hiiesalu said...

ai kurat ma olen nõrk. kalkaril on suht hea koopia ja fiiling, et ikka mehel on unistused ja värki aga kriipsul jälle nii sürr et ka hea. no nagu võrdleks kassi ja koera. a midagi pole teha, loosin siis välja, et süda pärast ei piinaks... et viskan nüüd münti.. kuuled! kalkar on üks ja kriips on koerad... läks ja tuli üks. palju õnne kalkar... võta ühendust, saadan sulle postiga või kuidagi .P

 
At 11:05 AM, Anonymous Anonymous said...

jii-ha, olen võitnud elu esimese fotokonursi!

/järgneb kahekümneminutiline kitarrisoolo!/

 

Post a Comment

<< Home